:)

متن مرتبط با «دوست مجازی ام» در سایت :) نوشته شده است

دوست مجازی

  • نیلوبلاگ

    ﭼــﻪ ﺧــﻮب ﻣـﯽ ﺷـــﺪ اﮔـــﺮ ﮔــﺎھــﯽ آدم ﻣــﯽ ﺗـــﻮﻧــﺴــﺖ . . .دوﺳــﺘــﺎی ﺧﻮب ﻣــﺠـــﺎزی ﺷــﻮ . . .ﻣــﺜــﻞ ﯾــﮏ ﻋــﮑــﺲ ﮔـــﻞ ﺳـــﺮخ . . .ﻣــﺜــﻞ ﯾـــﮏ آھـــﻨــﮓ ﻗــﺸــﻨــﮓ . . .ﻣــﺜــﻞ ﯾــﮏ ﮐــﺘـﺎب ﻋــــﺎﻟﯽ . . .داﻧـــﻠــﻮد ﮐــﻨــﻪ . . . ﺑﯿــــﺎره ﭘﯿـــــﺶ ﺧـــــﻮدش!!! ...

    ادامه مطلب
  • اینجا دنیا مجازیه...!

  • نیلوبلاگ

    اینجا دنیا مجازیه...! همه دوس دارن ساده باشن ...آهای تویی که تازه وارد دُنیای مجازی شُدی :تنهایی هیچکسو باور نکن...این ملت عشقشون رو هم قایم میکنن تا بی درد سر هرزگی کنن... ذهنم آشفته،خواب هایم پریشان،خنده هایم فتوشاپی ،درد و دل هایم با دیوار فیس بوک و وبلاگ !میزان همدردی ها هم با لایک و کامنت!!! وتکرار پشت تکرار مادرم فرشته است...ولی هیچوقت ندیدم پرواز کند...زیرا به پایش...من را بسته بود..خواهر و برادرم را...پدرم را...و همه ی زندگیمان را... ...

    ادامه مطلب