دلمتنگ شدهبراے روز هاے کودکے...
که بهانه ےگريه امداشتن يک عروسک بود...
نه يک آدم...
دلمتنگ شدهبراے روز هاے کودکے...

به بَضيآم بآيَد گُف:
عَزيزَم چِرآ بيکآر نِشَستي
بيآ بآ اِحسآسآته مَن بآزي کُن...
والاااا...
![]()
bull;❤bull;..خـُــــدایا !!!.bull;❤bull;..
حتمـــــا بایِِــــــد بِمیــریم تــاروحمـــون شـــادشـــه؟! (◡‿◡✿)
نمیشـــــــہ همیــنطـــورےیــــہ حــال بــدی؟؟
دَمـــت گَرم خــُـدا.جــُبرانمیڪنم✔

ما را در سایت :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11